Saturday 19 December 2015

Free Mary Kay Skin Care Class with Suraya

CUBA DULU SEBELUM BELI. Su memang sangat suka dengan konsep Mary Kay ni taw. Kita cuba dulu, kalau suka baru lah kita decide nak beli ke tak. Pengalaman Su dulu masa join Mary Kay Skin Care Class (SCC) memang betul2 buat Su jatuh hati. Habis je kelas, memang Su terus beli 1 set Botanical Effects Skin Care. Hihi

Kami sebagai Beauty Consultant ada menyediakan SCC secara percuma kepada sesiapa yang berminat untuk mencuba produk Mary Kay. Jangan risau, tiada paksaan dalam membeli pun, tujuan kami hanyalah untuk berkongsi ilmu tentang teknik penjagaan kulit wajah yang betul. Apa yang kita akan belajar sepanjang SCC nanti?
  • Kenali sendiri jenis kulit dan bagaimana cara penjagaan wajah dengan betul
  • Anda akan belajar melakukan facial sendiri di rumah yang sememangnya lebih menjimatkan dr membuat facial di spa
  • Anda boleh melihat perbezaan tangan anda selepas melakukan hands spa dengan Satinhands Pampering Set
  • Anda boleh melihat perubahan pada bibir anda yg akn mnjdi lembut dan lembap selepas melakukan Lips spa
  • Anda boleh belajar teknik solekan asas yang mudah dan cepat dan sangat sesuai untuk dibawa ke pejabat atau untuk bersantai
  • Peluang membina kerjaya sbg Mary Kay Beauty Consultant


******Di bawah adalah gambar sepanjang  SCC yg Su dah buat di sekitar Johor******



1 Oktober 2015 -SCC bersama adik kebetulan dia tengah cuti semester masa tu. Lepas SCC terus excited nak beli semua make up yang dia dah try. hehe



31 Oktober 2015- SCC bersama ex-jiran tersayang, Normadiah. Ibu muda sorang ni jenis yang sangat simple, pergi kerja sekadar pakai lipstick je. Selepas selesai SCC, banyak perkara baru yang dia dah belajar termasuk lah cara penjagaan wajah yang betul dan terutama sekali teknik solekan asas lebih-lebih lagi dia seorang nurse yang banyak berdepan dengan orang ramai. Jadi kenalah sentiasa nampak cantik dan kemas, pesakit pun cepat sihat. hehe 



1 November 2015 - SCC bersama dua orang ustazah kesayangan Su masa sekolah agama dulu. Last kami berjumpa 14 tahun yang lalu. Ustazah tetap kekal awet muda. Memang best SCC kali ni, sambil-sambil bercerita kisah-kisah lama, Su ajar mereka cara penjagaan wajah dan juga teknik solekan asas yang sesuai untuk mereka bawa ke kelas untuk mengajar.

                                     

18 November 2015- SCC bersama Nurul Hidayah, Taman Batu Pahat, Hidayah ni kawan sekerja abah Su. Lepas SCC nampak muka lagi berseri-seri kan?



21 November 2015 - SCC bersama kenalan di Facebook, Kak Fairuzah. Rupanya Kak Fairuzah ni adalah cucu kepada arwah nenek yang mengajar su mengaji dulu. Kebetulan sungguh!



21 November 2015 - Selesai SCC di Batu Pahat, Su terus pecut ke Johor Bahru pula. Jadi SCC kali ni Su buat pada sebelah malam bersama pelanggan setia, Kak Zalina. Orangnya memang dah cantik, tapi lepas dah di make over, makin cantik macam barbie doll! 

                                      

22 November 2015 - Masih di Johor Bahru. Sesi personal coaching untuk Lily Suraya, my power partner dan juga SCC untuk kawan sepejabat Lily. Personal coaching ni lebih kepada beri pendedahan kepada Lily untuk organize SCC sendiri. So far Lily memang cepat belajar dan sangat hebat dalam marketing.




22 November 2015-Selesai personal coaching dan SCC di Kulaijaya, Su terus pecut ke Skudai untuk SCC bersama teman rapat di UTM iaitu Fatin Nabilah and the geng. 5 orang dalam 1 sesi memang sgt meriah dan havoc. Masing-masing berkongsi tips-tips kecantikan dan semua teruja lepas di make over kan. 

                                      

12 Disember 2015 - Sekali lagi Su datang ke JB untuk buat SCC dan sekali lagi Kak Zalina jadi tuan rumah. Yang bezanya kali ni dia bawa 2 orang guest, iaitu Kak Zetty dan Ika.



                              
12 Disember 2015- Ni pun sama, Fatin Nabilah sekali lagi jadi Tuan Rumah dan bawa teman rapatnya, Fisha untuk join SCC. Malam tu Su follow up Fisha tentang feedback SCC yang dah dibuat pada petang tu and guess what Fisha bagitahu yang dia sangat sukakan make up Mary Kay yang sangat ringan dan long lasting!

Ni sebahagian dari SCC yang dijalankan, ada beberapa lagi SCC yang su lupa nak snap gambar. Hee So far, semua guest memang happy dan puas hati dengan SCC yang Su buat. Lepas SCC masing-masing sayang nak cuci muka. Hehe Comel! Semoga dengan ilmu yang tak seberapa tu dapat memberi manfaat kepada mereka semua. 

Jadi, kepada sesiapa nak join FREE SCC yang Su anjurkan ni, meh whatsapp/sms Su laju-laju ya? Especially di sekitar Dungun Terengganu sebab Su dah pindah ke Terengganu sekarang. Jangan segan jangan malu, kita belajar cara menjaga wajah yang betul dan teknik solekan asas yang mudah. PERCUMA je pulak tu kan. Ruginya kalau lepaskan peluang ni :)

With love,
Suraya Azmi
+6013-7345.908
Your Mary Kay Beauty Consultant


No comments:

Copyright to SURAYA AZMI
Designed by UMIESUEstudio 2015