Sunday 20 December 2015

Flawless dan Cantik dengan Mary Kay CC Cream Sunscreen SPF 15


Kepada yang mecari foundation yang mempunyai tekstur ringan, cepat kering, tak melekit, tak menutup pori, good coverage dan ada sun protector anda wajib try Mary Kay CC Cream Sunscreen SPF15 ni! 

CC Cream ni mempunyai 8 kebaikan iaitu :

1. Melawan garis halus dan tanda penuaan
2. Melembapkan kulit tanpa menjadikan kulit berminyak atau melekit
3. Melindungi kulit dari sinaran UVA dan UVB (spf15)
4. Menutup cela, memelihara kulit jerawat serta menenangkan kulit bermasalah
5. Mencerah dan menyerikan tona kulit dengan segera
6. Membetulkan ketidaksempurnaan pada kulit
7. Mengurangkan kemerahan pada kulit
8. Mempertahankan dan melindungi kulit dari radikal bebas atau kesan pencemaran dengan kuasa antioksida



Penutup CC Cream ni jenis pump jadi tak perlu risau kalau tertumpah ke apa dan kita boleh agak berapa banyak kuantiti yang kita nak guna. Selain itu, penutup jenis pump ni juga lebih dijamin kebersihannya sebab penutupnya tidak terdedah kepada sebarang kekotoran. 


CC Cream didatangkan dengan 4 pilihan tona warna iaitu Very Light, Light to Medium, Medium to Deep dan Deep. 

Su pun dah try dan memang best! Kadang-kadang kalau rasa malas nak bersiap sangat, Su just apply CC Cream je sebab dah lengkap dengan sun protector dan juga moisturizer. Secara tak langsung boleh jimatkan sunblock dan moisturizer. Hehe Nampak lebih natural dan simple. Tesktur memang sangat ringan, rasa macam tak pakai apa-apa di muka pun. Tak lama lepas tu akan nampak muka glowing lebih-lebih lagi bila apply Mineral Powder Foundation dan Transclucent Powder Foundation. A perfect combination!

1 tube ni boleh tahan lebih 6 bulan, memang sangat jimat sebab pakai sikit pun dah cukup. Dalam gambar ni Su dan Kak Zalina (guest SCC) pakai CC Cream Very Light bersama Mineral Powder Foundation dan Transclucent Powder Foundation. Nampak lebih natural dan simple kan? Kulit pun nampak lebih cerah sebab salah satu fungsi CC Cream ni adalah mencerahkan. 



Jadi kalau awak-awak semua nak try, Whatsapp Su laju-laju ya? Takkan menyesal punya, percayalah. Confirm korang akan terus jatuh hati :)

With love,
Suraya Azmi
+6013-7345.908
Your Mary Kay Beauty Consultant

No comments:

Copyright to SURAYA AZMI
Designed by UMIESUEstudio 2015